Saturday 10 September 2011

belog baruku ...

Worait testing .. testing .. 1,2,3 .. yeah .. here we go .!!
assalamualaikum .. and .. anyeonghessayo ..
hallu guys ..this is my brand new blog .. and my first entri dalam blog baruku yang tercintaaa .. (cintalah sangat) ..yaaa...yaaa. yang pasti aku nak sangat mintak tunjuk ajar blogger yang dah senior dari aku dalam blogging world nih haa..sebab aku dah banyak kali buat blog (banyaklah sgt..) tapi hampehhh..ada sekali silap copy code .. and tak leh nak delete code tersebut .. diri senrilah yang merana .. tapi tak pe, I would never give up, sampailah aku buat dan buat lagi blog sampai penat kena tahan tangan dan telinga ..  at last terciptalah blog baru nih .. hah sudah .!! makin lama dok ngadap netbook ni makin banyaklah aku mengarut dah lah isuk nak pi sekolah  k lah babai .. gtg now ..

*lama gilerrr tak bukak twitter .. seminggu, lama kaa ? hihihihik

No comments:

Post a Comment